ראשי הרשויות החרדיות התכנסו לתמיכה באבוטבול

דוד קורצווייל No Comments on ראשי הרשויות החרדיות התכנסו לתמיכה באבוטבול
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

על רקע הבחירות החוזרות בעיר בית שמש, התכנס אמש פורום הרשויות החרדיות, ביוזמתו של יו"ר הפורום – ראש עירית ביתר עילית מאיר רובינשטיין, לכנס תמיכה מיוחד בראש עיריית בית שמש הרב משה אבוטבול.

בין המשתתפים בכינוס – היו ר"ע בני ברק חנוך זייברט, ר"ע מודיעין עילית יעקב גוטרמן, ראש עיריית אלעד ישראל פרוש, ראש מועצת רכסים יצחק רייך, וראש מועצת קריית יערים אברהם רוזנטל. כשבנוסף השתתפו בכינוס גם מנהל המחלקה המוניציפאלית בדגל התורה מנחם שפירא, מנכ"ל תנועת ש"ס  חיים ביטון, וכן רכז הפורום במרכז השלטון המקומי ישראל גולומב, אלו כולם טרחו ובאו מכל רחבי הארץ, כדי להביע את תמיכתם בחבר הפורום משה אבוטבול, ולדון בעזרה למערכת הבחירות.

יו"ר הפורום אמר במפגש, כי בית שמש איננה סתם עוד עיר. "לצערנו, בית שמש היא עתודת הדיור היחידה הקיימת של הציבור החרדי בארץ, לא מאפשרים לנו לבנות במקומות אחרים. זו חלקת האלוקים הקטנה שלנו. לא מדובר בסתם עיר, הציבור החרדי לא יכול להרשות לעצמו להפסיד כאן".
ראש עיריית בית שמש הרב משה אבוטבול, תיאר בפני החברים את ההשקעה הגדולה שהושקעה על ידו בציבור החילוני בבית שמש, אולם למרות זאת – ההסתה כנגדו בציבור החילוני גדולה, ללא כל הצדקה.

בנוסף, נשאו דברים יתר חברי הפורום –  חנוך זייברט, יעקב גוטרמן, ישראל פרוש, יצחק רייך, ואברהם רוזנטל, שהביעו כל אחד בתורו את הערכתו הרבה לר"ע בית שמש, והציעו את עצתם ועזרתם במערכה.

ראשי הרשויות החרדיות רובינשטיין אבוטבול זייברט רייך ראשי הרשויות החרדיות רובינשטיין אבוטבול זייברט רייך



0 תגובות